Groepsweekend 2024

Maak je klaar voor een onvergetelijk Groepsweekend met Scouts Edegem! Een weekend vol spanning, gezelligheid en nieuwe ontdekkingen staat voor de deur, en we nodigen jou uit om samen met ons op pad te gaan. Op deze pagina vind je alle details die je nodig hebt om je in te schrijven voor dit epische avontuur. Van de locatie en datum tot wat je moet meenemen, hier vind je alle informatie om jouw weekendplannen te maken. Wacht niet langer en schrijf je vandaag nog in voor een weekend vol plezier en camaraderie met je scoutingfamilie! Het inschrijvingsformulier vind je hieronder, dus pak je rugzak en bereid je voor op het avontuur van je leven!

De basis

Wanneer? Van 20u, vrijdag 19 april tot en met 12u, zondag 21 april

Waar? Inkom via Langstraat 10, Geel

Met wie? Al jouw scouts maten van de 27 en 28.

Deadline? 1 april om in te schrijven en betalen.

Vragen? Mail naar groepsweekend@scoutsedegem.be

Praktisch voor aankomst

Wat moet je meenemen?

Wat neem ik niet mee:

Helemaal overtuigd? Schrijf je hieronder meteen in en kom met ons mee op avontuur! https://forms.gle/Vq59Nqxf2m3FR1SR9