Groepsleiding

De groepsleidingteams van Scouts 27ste Edegem Centrum en Scouts 28 Marina Edegem vormen het kloppende hart van onze scoutinggemeenschappen. Met elk hun eigen verantwoordelijkheid zorgen deze bevlogen en toegewijde leiders ervoor dat de werking van beide groepen gesmeerd loopt, van administratie tot financiën, en van terreinbeheer tot communicatie. Leer onze groepsleiders kennen en ontdek hoe hun unieke talenten bijdragen aan het succes van onze scoutsgroepen.

Scouts 27ste Edegem Centrum

Ard Verelst – Goedlachse Spitsvogel (Groepsadministratie)

Ard zorgt ervoor dat de administratie van Scouts 27ste vlot en efficiënt verloopt. Zijn positieve instelling en organisatorische talent maken hem een belangrijke steunpilaar binnen de groep. Ard staat altijd klaar om vragen te beantwoorden en de leiding bij te staan met zijn brede kennis van de groepswerking.

Nele Brinckman – Veerkrachtige Toekan (Materiaal en Terrein)

Als verantwoordelijke voor het materiaal en terrein zorgt Nele ervoor dat alles in topconditie blijft. Haar veerkracht en oog voor detail maken haar onmisbaar voor het onderhouden van de uitrusting en het terrein, zodat de leden veilig en goed uitgerust kunnen deelnemen aan alle activiteiten.

Jasper Marichal – Toegewijde Vulpes (Financiën)

Jasper beheert de financiën van de groep met zorgvuldigheid en precisie. Dankzij zijn toewijding zorgt hij ervoor dat de groep financieel gezond blijft en dat alle activiteiten binnen een verantwoord budget kunnen plaatsvinden. Zijn nauwkeurigheid is een belangrijke troef voor de groep.

Lara van Batenburg – Verrassende Phoca (Communicatie)

Lara is het aanspreekpunt voor de communicatie van Scouts 27ste. Ze weet als geen ander hoe ze de juiste informatie helder en gestructureerd overbrengt aan leden, ouders en sympathisanten. Met haar verrassende aanpak houdt ze iedereen betrokken en geïnformeerd over het reilen en zeilen van de groep.

Scouts 28 Marina Edegem

Lander De Blanger – Ongedwongen Ara (Algemeen en Financiën)

Lander is verantwoordelijk voor het algemene beheer en de financiën van Scouts 28. Met zijn ontspannen maar doortastende leiderschap zorgt hij voor een stabiele organisatie. Hij houdt het overzicht over de dagelijkse werking en zorgt ervoor dat de financiële gezondheid van de groep gewaarborgd blijft.

Jolien Torbeyns – Vreugdevolle Artaminae (Groepsadministratie)

Jolien beheert de groepsadministratie met een vrolijke en efficiënte aanpak. Ze houdt alles nauwgezet bij en zorgt ervoor dat de inschrijvingen en communicatie met ouders vlekkeloos verlopen. Haar opgewektheid en zorgvuldigheid maken haar een sleutelpersoon binnen de groep.

Joen Van Aken – Onstuimige Kwikstaart (Terrein en Materiaal)

Joen staat in voor het materiaal en terreinbeheer van Scouts 28. Met zijn energieke en onstuitbare inzet zorgt hij ervoor dat alles altijd in perfecte staat is voor elke activiteit. Hij zorgt ervoor dat de leden steeds kunnen rekenen op goed onderhouden uitrusting en een veilig terrein.

Maxim Carnas – Beheerste Mangoest (Financiën)

Maxim zorgt samen met Lander voor het financieel beheer van de groep. Zijn beheerste en grondige aanpak zorgt ervoor dat de financiële zaken steeds in goede banen worden geleid, waardoor de groep op lange termijn kan blijven groeien en bloeien.

Wout Breugelmans – Oprechte Patrijs (Communicatie)

Wout is de communicatieve kracht van Scouts 28. Met zijn open en eerlijke manier van communiceren zorgt hij ervoor dat iedereen goed op de hoogte blijft van wat er speelt binnen de groep. Van ouders tot leden, iedereen weet wat ze aan Wout hebben.

Met deze sterke leiderschapsteams staan zowel Scouts 27ste als Scouts 28ste Edegem garant voor een goed georganiseerde en hechte scoutswerking. Hun gezamenlijke inzet en passie voor scouting creëren elk jaar opnieuw onvergetelijke avonturen en ervaringen voor alle leden.